Subject: FW: Küsimus mahasõidu võimalikkusest (52001:001:3571)
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 11:54:48 +0300

Tere, Anne

Palun registreeri mulle infopäring.

Parimat soovides

Jana

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 13, 2025 7:46 AM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Ed: Küsimus mahasõidu võimalikkusest (52001:001:3571)

Tere.

Palun rootslastest omanike palvel tagasisidet millistel tingimustel ja
kuhu nad saaksid rajada maanteelt mahasõidu oma kinnistule 52001:001:3571

Lähiaadress       Johani

Asustusüksus    Riguldi küla / Rickul

Omavalitsus      Lääne-Nigula vald

Maakond           Lääne maakond

Lugupidamisega,

Katrin Annus

vanemmaakler, kutsetunnistus 198483

Kinnisvara Vahenduskeskus OÜ

Posti 41a, 2.korrus, Haapsalu

+372 503 5934

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kvkeskus.ee/> www.kvkeskus.ee

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad.

Saatja: Anna Palusalu <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 20. mai 2024 15:39
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Küsimus mahasõidu võimalikkusest

Tere

Sobib ühisavaldus ja las määravad esindaja.

Ei pea olema notariaalne volikiri.

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 20, 2024 3:25 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Küsimus mahasõidu võimalikkusest (52001:001:1682)

Tere,

Tänan vastuse eest.

Täpsustan -

Kas sobib ühisavaldus (kinnistul on 11 kaasomanikku, kirjutavad kõik alla
ja nad määravad oma esindaja ja teevad talle tavalise volikirja või peavad
nad kõik selleks tegema notariaalsed volikirjad?

Lugupidamisega,

Katrin Annus

vanemmaakler, kutsetunnistus 198483

Kinnisvara Vahenduskeskus OÜ

Posti 41a, 2.korrus, Haapsalu

+372 503 5934

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kvkeskus.ee/> www.kvkeskus.ee

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad.

Saatja: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 20. mai 2024 14:23
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Küsimus mahasõidu võimalikkusest (52001:001:1682)

Tere

Mahasõidu asukohajoonis jäi lisamata. Saan aru, et soov oleks mahasõit
rajada siia asukohta.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
Transpordiamet <http://www.transpordiamet.ee/>

From: Anna Palusalu
Sent: Monday, May 20, 2024 2:22 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Küsimus mahasõidu võimalikkusest (52001:001:1682)

Tere

Riigiteele nr 16127 km 4,21 on võimalik rajada uus mahasõit kooskõlas tee
projekteerimise normidega.

Mahasõidu asukohas on tagatav nähtavuskolmnurgad 3x190 m.

Mahasõidu rajamiseks palun riigiteega külgneval maaomanikul (või
maaomaniku volituse alusel kolmandal isikul) saata meile allkirjastatult
vabavormiline avaldus ning lisada juurde mahasõidu rajamise eesmärk (mis
tegevuse jaoks see on vajalik).

Panen selle kirjaga kaasa ka geodeetilise alusplaani nõuded, mis on
vajalik koostada mahasõidu asukohas. Maaomanik võiks geoaluse ära tellida
ja esitada selle koos mahasõidu taotlusega.

Geoaluse järgi saame kaaluda, kas mahasõidu rajamiseks saame väljastada
näidislahenduse või teeprojekti nõuded. Geodeetiline alusplaan tuleb siin
asukohas kindlasti koostada mahasõidu rajamiseks.

Nõuded edastada geodeedile:

1.            Teostada geodeetilised uuringud vastavalt majandus- ja
taristuministri 14.04.2016 määrusele nr 34 „Topo-geodeetilisele uuringule
ja teostusmõõdistusele esitatavad nõuded“. Lisaks määruses toodule
arvestada alljärgnevaga:

1.1.  Riigitee mõõdistada vastavalt Maanteeameti peadirektori 13.05.2008.a
kk nr 102 kinnitatud nõuetele „Täiendavad nõuded topo-geodeetilistele
uurimistöödele teede projekteerimisel
<https://www.transpordiamet.ee/media/2798/download> “

1.2.  Mõõdistada minimaalselt 20 m raadiuses riigitee teljest kavandatava
ristumiskoha asukohal.

1.3.  Mõõdistada olemasolevad riigitee truubid ning hinnata truupide
seisukord (vaatlus, pildistamine). Hinnang koos vajaliku pildimaterjaliga
lisada seletuskirja.

1.4.  Mõõdistused peavad kajastama tehnovõrkude, kaitsevööndite,
kaitsealade jm kitsenduste andmeid.

1.5.  Digitaalsed joonised peavad olema teostatud L-EST 97
koordinaatsüsteemis.

1.6  3D (kolmemõõtmelist) maapinna mudelit ei ole vaja koostada.

Geodeetiline alusplaan palun saata [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  ning seejärel saame kaaluda
ristumiskoha ehitamiseks näidislahenduse väljastamist. Ristumiskoha
rajamiseks sõlmib Transpordiamet huvitatud isikuga ristumiskoha ehitamise
lepingu ning ehitamise kulud kannab huvitatud isik.

Normide järgi on siin mahasõit võimalik rajada ka teise asukohta, kui see
vajalik on. Oluline, et geoalus koostataks mahasõidu asukohas.

Täiendavate küsimuste korral võtke julgelt ühendust.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
Transpordiamet <http://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 20, 2024 12:24 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Küsimus mahasõidu võimalikkusest

Tere.

Pöördun taas rootslastest klientide küsimusega mahasõidu võimaluse osas
Riguldi -Dirhami maanteelt,

nüüd kinnistule 52001:001:1682, kas ja millisest asukohast see võimalik
oleks?

Kuna juurdepääsu on vaja kahele selle kinnistu taga asuvale kinnistule :
52001:001:0801 Aina ja 52011.001:1031 Agnese

siis omavaheliste servituutide seadmiseks oleks vajalik eelnevalt kindlaks
määrata mahasõidu asukoht, soovitavalt kahe tagumise Agnese ja Aina
kinnistu kokkupuute asukohas.

Jäädes ootama tagasisidet ning ette tänades.

Lugupidamisega,

Katrin Annus

kinnisvara vanemmaakler, kutsetunnistus 198483

Kinnisvara Vahenduskeskus OÜ

Posti 41a, 2.korrus, Haapsalu

+372 503 5934

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kvkeskus.ee/> www.kvkeskus.ee

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad.

Saatja: Anna Palusalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 8. august 2023 16:34
Adressaat:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Teema: RE: Küsimus mahasõidu võimalikkusest

Tere

Kinnistu külgneb riigiteega u 200 m pikkuselt  ning piirkond on hea
nähtavusega, siis kinnistule võib rajada eraldi mahasõidu.

Maaomanikul esitada taotlus mahasõidu rajamiseks.

https://www.transpordiamet.ee/mahasoidud

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuste üksus
+372 5850 7716